فن

فن های سانتریفیوز 450

سانتریفیوژ های بکوارد فولی تسمه in

فن های سانتریفیوز برای ایجاد حجم بیشتری از هوا از طریق سیستم های تهویه مناسب تر هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که فشار بیشتری را برای حجم معینی از هوا نسبت به یک فن محوری با همان قدرت تولید کنند. هر فن که برای هدایت هوا در سراسر سیستم استفاده می شود باید فشار کافی برای غلبه بر فشار استاتیک سیستم کانال کشی ایجاد کند و هوا را به هر جایی که لازم است هدایت کند. جذب هوا به مرکز فن و پس از آن خارج کردن هوا از جهات مختلف مهمترین تفاوت فن سانترفیوژ با دیگر فن های تولید شده می باشد.  وجود یک پروانه مرکزی و اتصال مستقیم الکترو موتور به پروانه میتوان مزایای زیادی را برای این محصول ایجاد نماید که به طبع آن کاربرد فن سانترفیوژ را نیز افزایش میدهد.

مزایای استفاده از فن سانترفیوژ

  1. طراحی ساده

طراحی کارآمد و در عین حال ساده فن سانترفیوژ 450 و یا دیگر فن های موجود، باعث میشود از این محصول بتوان در مکان های مختلف استفاده نمود.

  1. بهره وری انرژی

کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه های نهایی، یکی دیگر از مزایای استفاده از فن سانترفیوژ می باشد. در حال حاضر با افزایش نرخ انرژی در صنایع مختلف، مصرف انرژی محصولات یکی از مولفه های اساسی در انتخاب و خرید یک محصول می باشد.

  1. طول عمر مفید بالا

به دلیل استفاده از بالاترین تکنولوژی و همچنین ساختار منحصر به فرد، طول عمر مفید فن سانترفیوژ در مقابل فن های دیگر بیشتر می باشد.

  1. محدود کردن ظرفیت موتور

در این فن ها قابلیت محدود کردن ظرفیت موتور وجود دارد. با انجام اینکار موتور بیش از توان خود فعالیت نکرده و از آسیب های احتمالی جلوگیری میشود.

  1. نگهداری آسان

به دلیل کاهش استفاده از قطعات کم مصرف و در عین حال ادغام چندین قطعه با یک دیگر، تعمیر و نگهداری این محصولات با سهولت همراه می باشد.

  1. پایین بودن هزینه نگهداری

طبق گفته های قبلی در صورت خرابی یک قطعه میتوان آن را بدون هیچ گونه آسیبی به قطعات دیگر به راحتی تعویض نمود.

  1. تنوع ابعادی

فن سانترفیوژ در ابعاد مختلفی تولید میشود که هدف از انجام اینکار استفاده از این محصول در تمامی مکان ها می باشد.

  1. تطابق پذیری

این فن ها میتوانند ذرات گرد و غبار را از هوای جذب کرده جدا نموده و هوای مطبوع را وارد محیط میکند.

ویژگی های فن سانترفیوژ 450

محصول نهایی تولید فن سانترفیوژ 450 توسط اس ام تهویه، دارای شاسی، لرزه گیر، کلاف نبشی و رنگ الکترواستاتیک می باشد. وجود کاور باران گیر موتور یکی دیگر از اجزای بکار رفته در این فن ها می باشد که طول عمر محصول را افزایش میدهد.  ویژگی سینگل بکوارد در فن سانترفیوژ 450 ویژگی هایی متعددی را در این محصول ایجاد کرده است.

مزایای استفاده از فن سانترفیوژ 450

این فن ها سینگل بکوارد کوبل مستقیم می باشند که مزایای قدرت بالا، افزایش راندمان و عدم نیاز به تعویض تسمه را به همراه دارد.

مشخصات ظاهری فن سانترفیوژ 450

جنس پروانه فن سانترفیوژ 450 از فولاد ST37  می باشد اما در تولید بدنه این محصول از ورق گالوانیزه با پوشش الکترواستاتیک استفاده شده است که محافظت از آن را افزایش میدهد.

مشخصات فنی فن سانترفیوژ 450

توان الکترو موتور: 2 HP _ 1.5 kw

ابعاد شاسی :  84.5*63 cm

فشار استاتیکی : 500 Pa

دبی : 6000 مترمکعب بر ساعت

دهنه مکش : 36 cm

دور دریافتی : 1400 RPM

شما مشتریان عزیز میتوانید فن سانترفیوژ 450 را در دو نوع تک فاز و سه فاز تنها با یک تماس از مجموعه ما خریداری فرمایید.

فن سانتریفیوژ
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *