کولر صنعتی

قیمت کولر صنعتی 24000

قیمت کولر صنعتی 24000

کولر های صنعتی جایگزین مناسبی جهت سیستم های تهویه مانند اسپیلت و کولرهای آبی در فضاهایی با مساحت بالا می باشند. در اغلب مدل های کولر صنعتی از آب به عنوان مایع خنک‌کننده استفاده میشود اما در مدل های مختلفی از این محصول میتوان مشاهده نمود که فرآیند خنک سازی با استفاده از فن و جا به جایی هوای بیرون و داخل انجام میشود. نام صنعتی از آن جهت بر روی این محصول گذاشته شده که در مقایسه با نمونه های خانگی از جثه ی بزرگتر و توان بیشتری برخوردار می باشد. در کنار آن از این محصول در فضاهای صنعتی مانند سوله ها، کارخانه ها، انبار و مراکز تجاری و اداری استفاده میشود.

خرید و قیمت کولر صنعتی 24000

قیمت کولر صنعتی 24000 با توجه به تغییرات قیمت‌ها و شرایط بازار می‌تواند متغیر باشد. این قیمت‌ها ممکن است به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد  مانند نوع کولر صنعتی، برند، کیفیت ساخت، قدرت و کارایی، قطعات مورد استفاده و سایر عوامل مرتب که با توجه به شرایط فعلی کشور و تحریم های انجام شده تامین مواد اولیه یکی از اولین و موثرترین عوامل تعیین کننده قیمت کولر صنعتی 24000 می باشد.

شما دوستان عزیز میتوانید جهت خرید و یا استتعلام از قیمت کولر صنعتی 24000 با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید و ضمن مشاوره سفارش خود را ثبت نمایید. این بازرگانی با ارائه بالاترین کیفیت کولر صنعتی توانسته پیشرفت چشمگیری در تولید این محصولات داشته باشد و صادرات کولر صنعتی را به کشور های همسایه ی نیز انجام دهد.

به هر حال، لازم به ذکر است که قیمت کولر صنعتی 24000 به عنوان یکی از مهمترین عواملی است که برای خرید یک کولر صنعتی باید مورد بررسی قرار گیرد. گران یا مقرون به صرفه بودن یک محصول میتواند خرید آن را کاهش و یا افزایش دهد. خرید کولر صنعتی در انواع مختلف میتواند در مکان های مخصوص و با توجه به مولفه هایی مانند مساحت، راندمان مورد نیاز، بررسی نیازهای حرارتی محیط، نیاز به سیستم تهویه مناسب، نصب و نگهداری ، موارد استفاده و … مقرون به صرفه تلقی شود.

عوامل مؤثر بر قیمت کولر صنعتی 24000

جهت تعیین قیمت کولرهای صنعتی 24000 BTU (واحد حرارتی بر ساعت)، چند عامل مختلف در نظر گرفته می‌شود که ممکن است تفاوت قیمت در بازار ایجاد کند. برخی از این عوامل عبارتند از:

برند:  برند تولید کننده در هر صنعتی میتواند یک عامل تعیین کننده قیمت باشد. برند میتواند کیفیت را تضمین نماید و آسودگی خیال را برای خریدار به ارمغان بیاورد. برند کولر صنعتی می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت داشته باشد اغلب  برندهای معروف و معتبر قیمت های بالاتری دارند

بازرگانی اس ام تهویه از معدود بازرگانی هایی میباشد که میتوان گفت محصولاتی با کیفیت بالا تولید نموده و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد.

کیفیت: کولرهای با کیفیت بالاتر معمولاً هزینه‌ ی بیشتری برای مواد اولیه با کیفیت میکنند و در نتیجه قیمت نهایی آن ها نیز با افزایش همراه میشود. عواملی مانند بازدهی، عمر مفید، کارایی انرژی و ویژگی‌های منحصر به فرد میتواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد.

ظرفیت: ظرفیت کولر صنعتی نیز در تعیین قیمت تأثیرگذار است. اغلب قیمت کولر صنعتی 24000 در مقایسه با دیگر کولر هایی با توان کمتر از قیمت بالاتری برخودار  می باشد.

قابلیت‌ها و ویژگی‌های اضافی: اگر کولر صنعتی دارای قابلیت‌ها و ویژگی‌های اضافی مانند تشخیص خودکار، کنترل هوشمند، سیستم تصفیه هوا و غیره باشد، قیمت آن نیز زیاد میشود.

علاوه بر این، فواصل جغرافیایی، شرایط بازار و محل فروش نیز می‌توانند در قیمت نهایی تأثیرگذار باشند. پیشنهاد میشود جهت اطلاعات دقیق‌تر در مورد قیمت کولرهای صنعتی 24000 BTU با شماره های  09924671072 | 021-22590072 تماس حاصل فرمایید.

عرضه و تقاضا، قدرت خنک‌کنندگی، انرژی مصرفی، نوع فن‌ها، نوع مبرد و مارکتینگ عواملی هستند که می‌توانند قیمت کولر صنعتی 24000 را تحت تأثیر قرار دهند.

مزایای استفاده از کولر صنعتی 24000

با توجه به قدرت بالای کولر، آودگی صوتی کمی تولید میکند

مصرف انرژی در حد  کم یکی دیگر از مزایای کولر صنعتی می باشد که انتخاب و خرید این محصول را افزایش داده است.

استفاده از پد سلولزی میتواند خنکی را در مقایسه با استفاده از پوشال چند برابر کند.

طول عمر پد سلولزی بالا بوده و در نتیجه تاثیر مستقیم بر افزایش طول عمر کولر صنعتی دارد.

مبنای انجام عملیات خنک سازی در کولر صنعتی تبخیر آب می باشد که میتوان مایع خنک کننده و دیگر مایعات مانند سم گیاهان، مواد خوشبو کننده و … نیز استفاده نمود.

کولر صنعتی 24000

اجزای تشکیل دهنده کولر صنعتی:

کولرهای صنعتی شامل اجزای مختلفی هستند که جهت انجام فرآیند خنک سازی در مکان های صنعتی استفاده میشود.  برخی از اجزای تولیدکننده کولر صنعتی عبارتند از:

بدنه و ساختار: بدنه کولر صنعتی معمولاً از جنس فولاد ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می‌شود. این بدنه قدرتی برای مقاومت در برابر شرایط سخت محیطی دارد و عمر طولانی را به کولر تضمین می‌کند استفاده از ورق فولادی ضدزنگ یا ورق گالوانیزه میتواند بدنه کولر را در هر شرایط مقاوم کند.

مبدل حرارتی: اغلب از روش‌هایی مانند پره‌های فن، مبدل‌های حرارتی صفحه‌ای، روکش‌های لوله‌ای یا چیلرهای جذبی به عنوان مبدل استفاده می‌شود.

فن‌ها: فن‌ها در کولرهای صنعتی برای جا به جایی هوا و تهویه مناسب استفاده می‌شوند. فن ها نقش اساسی را در کولر ایفا میکنند به طوری که هوا را از منبع خنک‌کننده به داخل کولر جابجا می‌کنند و برای انتقال گرما به مبدل نیز کمک می‌کنند.

کمپرسور: از کمپرسور برای ایجاد فشار بالا و تأمین شرایط لازم برای خنک‌کنندگی استفاده می‌شود.

سیستم کنترل: سیستم کنترل کولر صنعتی عملکرد و عملیات آن را کنترل می‌کند. این سیستم شامل سنسورها، کنترلرها، صفحه نمایش و دستگاه‌های کنترلی است که برای تنظیم و کنترل دما، سرعت فن و سایر پارامترهای مربوط استفاده می‌شوند.

سیستم تصفیه هوا: برخی از کولرهای صنعتی دارای سیستم‌های تصفیه هوا هستند که برای حذف گرد و غبار، ذرات معلق و آلاینده‌های دیگر از هوا استفاده می‌شوند. این سیستم‌ها به تمیز نگه‌داشتن هوای وارد شده و کاهش آلودگی هوا کمک می‌کنند و از آن ها میتوان در گلخانه های بزرگ نیز استفاده نمود. اجزای تشکیل دهنده کولر میتواند با توجه به نوع و ساختار آن متفاوت باشد.

برخی از اجزای استفاده شده مانند سیستم کنترل و نوع فن، مستقیم بر روی قیمت کولر صنعتی 24000 و انواع دیگر کولر های صنعتی تاثیر گذار میباشند.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *