فن

فن سانترفیوژ 400

سانتریفیوژ های بکوارد فولی تسمه in

فن سانترفیوژ (Centrifugal Fan) یک نوع فن مکانیکی است که جهت گردش هوا در سیستم‌های تهویه انواع مکان های مختلف استفاده می‌شود. کارکرد این نوع فن ها را میتوان به طور خلاصه اینگونه بیان نمود که این فن‌ها دارای یک پروانه مرکزی (impeller) هستند که هوا را جذب کرده و به سمت خروجی منتقل می‌کنند. تهویه مناسب میتواند یکی از عوامل تاثیرگذار بر افزایش راندمان نیروی انسانی و حفظ سلامت محصولات تولید شده، باشد.  با استفاده از تهویه مناسب در مکان هایی مانند انبار نگهداری محصولات، میتوان سلامت محصولات را برای طولانی مدت تضمین نمود.

دلایل استفاده از فن سانترفیوژ

  1. تهویه هوا و تهویه مکان‌ها: یکی از کاربردهای اصلی فن سانترفیوژ در تهویه مکان‌ها و ایجاد شرایط مناسب در ساختمان‌ها است. این فن‌ها هوای تازه را به داخل مکان‌ها جابجا می‌کنند و هوای قدیمی و آلوده را خارج می‌کنند. فن سانترفیوژ 400 یکی از انواع این فن ها می باشد که به دلیل ابعاد مناسب، کاربرد گسترده ای دارد.
  2. جابجایی هوا و گازها: فن سانترفیوژ برای جابجایی هوا و گازها در سیستم‌های صنعتی به کار می‌رود. این سیستم‌ها می‌توانند از جمله خنک کننده‌ها، انتقال مواد، و پالایشگاه‌ها باشند.
  3. کنترل دما و رطوبت: در برخی از کاربردها، فن سانترفیوژ برای کنترل دما و رطوبت هوا استفاده می‌شود. این فن‌ها می‌توانند هوای گرم را از یک منطقه به منطقه دیگر منتقل کنند یا از هوای مرطوب جلوگیری کنند.
  4. تصفیه هوا: فن سانترفیوژ معمولاً با فیلترهای هوا ترکیب می‌شود تا گرد و غبار و ذرات معلق در هوا را تخریب و تصفیه کند. این کاربرد در صنایعی که نیاز به هوای تمیز دارند، مانند صنایع الکترونیک و داروسازی، بسیار حائز اهمیت است.
  5. کاهش نویز و ارتعاش: فن سانترفیوژ معمولاً کم‌صدا تر از برخی انواع دیگر فن‌ها می‌باشد و از این جهت برای کاربردهایی که نیاز به حفظ سکوت دارند، مناسب است.
  6. کاربردهای صنعتی متنوع: از جمله کاربردهای صنعتی فن سانترفیوژ می‌توان به پتروشیمی، تولید برق، صنعت معدن، تولید غذا، و صنایع دیگر اشاره کرد.

ویژگی های فن سانترفیوژ 400

محصول نهایی تولید فن سانترفیوژ 400 توسط اس ام تهویه، دارای شاسی، لرزه گیر، کلاف نبشی و رنگ الکترواستاتیک می باشد. وجود کاور باران گیر موتور یکی دیگر از اجزای بکار رفته در این فن ها می باشد که طول عمر محصول را افزایش میدهد.  ویژگی سینگل بکوارد در فن سانترفیوژ 400 ویژگی هایی متعددی را در این محصول ایجاد کرده است.

مزایای استفاده از فن سانترفیوژ 400

این فن ها سینگل بکوارد کوبل مستقیم می باشند که قدرت بالا، افزایش راندمان و عدم نیاز به تعویض تسمه را به همراه دارد.

مشخصات ظاهری فن سانترفیوژ 400

جنس پروانه فن سانترفیوژ 400 از فولاد ST37  می باشد اما در تولید بدنه این محصول از ورق گالوانیزه با پوشش الکترواستاتیک استفاده شده است که محافظت از آن را افزایش میدهد.

مشخصات فنی فن سانترفیوژ 400

توان الکترو موتور: 1.5 HP _ 1.1 kw

ابعاد شاسی :  75*59 cm

فشار استاتیکی : 1800 Pa

دبی : 2700 مترمکعب بر ساعت

دهنه مکش : 34 cm

دور دریافتی : 1400 RPM

شما مشتریان عزیز میتوانید فن سانترفیوژ 400 را در دو نوع تک فاز و سه فاز تنها با یک تماس از مجموعه ما خریداری فرمایید.

فن سانتریفیوژ
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *