کولر صنعتی

قیمت کولر صنعتی

صادرات کولر صنعتی

صادرات کولر صنعتی

قیمت کولر صنعتی

با شروع فصل تابستان اهمیت وسایل سرمایشی افرایش پیدا کرده  و تقاضا برای آن نیز زیاد شده و قیمت وسایل سرمایشی مانند قیمت کولر آبی خانگی، اسپیلت ها و قیمت کولر صنعتی نیز با افزایش قیمت همراه میشود. البته مکان های سر بسته که در آن گردش هوا وجود ندارد استفاده از وسایل سرمایشی در تمام فصول سال انجام میشود، در نتیجه خرید کولر صنعتی باید با دقت کافی انجام گیرد تا هزینه هایی نظیر هزینه نگهداری و تعمیرات به طور چشمگیری کاهش یابد.

شرکت بازرگانی اس ام تهویه  یکی از معدود بازرگانی های فعال در حوزه سیستم های تهویه مطبوع بوده که توانایی تامین، طراحی و اجرای سیستم های تهویه مطبوع و صنعتی و صادرات کولر صنعتی را دارد. این بازرگانی با پتانسیل بالایی که دارد محصولات خود را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهد. محصول برجسته این مجموعه کولر صنعتی بوده و شما میتوانید جهت اطلاع از قیمت کولر صنعتی با شماره های تماس حاصل فرمایید.

سرمایش مکان هایی نظیر سالن های ورزشی، مساجد، ادارات، کارخانجات، و منازل مسکونی وبه طور خلاصه مکان هایی با متراژ بیش از 100 متر، از طریق استفاده از کولر های آبی به دلیل مصرف آب و بازدهی متوسط و کولر های گازی به دلیل مصرف برق بالا به صرفه نمیشود. جهت سرمایش مکان های گفته شده پیشنهاد میشود کولر صنعتی را جایگزین کرده تا در کنار صرفه جویی در مصرف انرژی، هزینه نهایی نیز تا حد ممکن مقرون به صرفه تلقی شود.

کولر صنعتی

کولر های صنعتی مانند کولر های آبی خانگی، سرمایشی بر پایه آب دارند اما کولر صنعتی دارای ابعاد بزرگتر در نتیجه راندمان و بازدهی بیشتری نیز می باشد. ابعاد بزرگ کولر صنعتی باعث استفاده بیشتر از متریال اولیه شده در نتیجه قیمت کولر صنعتی در مقایسه با کولر آبی خانگی بیشتر می باشد اما همانطور که گفته شد با توجه به مساحت مکان و تعداد افراد حاضر در آن، در برخی از مکان ها استفاده از کولر صنعتی پیشنهاد میشود.

قیمت کولر صنعتی در مقایسه با ویژگی خنک کنندگی و عین حال حفظ رطوبت محیط مقرون به صرفه تلقی شده و خرید آن اگر با آگاهی کامل انجام شود میتواند تا چندین سال نیاز شما تامین نماید. قیمت کولر صنعتی شرکت بازرگانی اس ام تهویه با کمترین میزان سود، بهترین کیفیت و تضمین سلامت کالا در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

اسامی مختلف کولر صنعتی

  • کولر صنعتی تبخیری

سیستم این نوع کولر صنعتی بر پایه تبخیر آب بوده و با تبخیر آب دمای محیط را کاهش میدهد.

  • کولر صنعتی کویری

این نوع کولر های برای محیط هایی که هوای آن خشک می باشد بیشترین استفاده را دارد. این نوع کولر صنعتی در کنار خنک کردن هوای محیط، هوای تازه را نیز وارد فضا کرده و مکان مناسبی را برای حاضرین فراهم مینماید.

  • کولر صنعتی باتلاقی
  • کولر صنعتی داکتبل
  • کولر صنعتی اداری

ممکن است کولر صنعتی را با نام های گفته شده بالا در بازار شناسایی کنید، نکته حائز اهمیت آن میباشد که نام آن تاثیری بر قیمت کولر صنعتی نداشته و تنها نوع کولر میتواند قیمت کولر صنعتی را تحت تاثیر قرار دهد.

انواع کولر صنعتی

  1. کولر صنعتی سلولزی

مصرف کم انرژی، ایجاد رطوبت در محیط، عدم عبور گرد و غبار ، عدم تولید و یا استفاده از گازهای خطرناک و مهمترین ویژگی قیمت کولر صنعتی سلولزی در مقایسه با دیگر انواع مناسب تر می باشد. اصول کار این کولر صنعتی، عبور آب از روی پد های سلولزی می باشد که این پد ها نیز از سلولز طبیعی تشکیل شده است. به دلیل ایجاد رطوبت در این کولر ها از آن ها اغلب در مکان های خشک و گرم استفاده میشود.

  1. کولر صنعتی پوشالی
  2. روبروزن
  3. بالازن
  4. بغل زن
  5. فن سانتریفیوژ
  6. فن آکسیال
  7. گلخانه

این کولر امروزه به یکی از تجهیزات جدانشدنی در حوزه ی گلخانه تبدیل شده و با سیستم ویژه ای که دارد باعث تازه سازی هوای گلخانه شده و تاثیر مثبتی بر عملکرد گلخانه دارد. از بین انواع کولر صنعتی گفته شده، دو مدل سلولزی و گلخانه از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند. یکی از متداول ترین مدل های کولر صنعتی که در دسته ی سلولزی نیز قرار میگیرد،  امروزه به دلیل کاربرد و مناسب بودن قیمت کولر صنعتی 24000 از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

عوامل موثر بر قیمت کولر صنعتی

  • مرغوبیت قطعات

کیفیت قسمت هایی از محصول مانند بدنه و قطعات داخلی که از یک مواد مشخص تشکیل میشوند، میتواند میزان طول عمر مفید محصول را تعیین نماید و قیمت کولر صنعتی تولیدی را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

  • برند و شرکت تولید کننده

طراحی و ساخت کولر صنعتی در هر کارخانه تولدی کننده متفاوت بوده و این طراحی میتواند میزان بازدهی کولر را تعیین کند. مشتریانی که به دنبال کولر گاز صنعتی می باشند اغلب به دنبال خنک شدن هوای محیط خود می باشند و احتیاج به کولرهایی دارند که راندمان بالایی داشته و بتواند این نیاز را تامین نماید. بازرگانی اس ام تهویه، طراحی کولرهای صنعتی خود را به گونه ای انجام میدهد که با مصرف کمترین انرژی، دمای محیط به حد مورد نظر برسد. این مجموعه با توجه به آن که محصولاتی با بالاترین کیفیت عرضه مینماید اما قیمت کولر صنعتی خود را در مناسب ترین حالت اعلام میکند.

  • میزان هوادهی و راندمان

حجم هوایی که از کولر خارج میشود باید با متراز مکان متناسب باشد، اگر هوای خارج شده برای محیط کم باشد به نوعی استفاده از آن بی فایده بوده و اگر هوای خارجی برای محیط زیاد باشد باعث اتلاف انرژی و همچنین هزینه ی اضافی میشود.

  • تناسب توان خروجی و مساحت محیط

جهت مشاوره خرید، اطلاع از جزئیات محصول، قیمت کولر صنعتی در انواع مختلف تنها کافیست با کارشناسان این بازرگانی تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را مطرح نمایید.

  • امکانات جانبی

قطعات اضافی مانند فیلتر تصفیه هوا میتواند یکی از قطعاتی باشد که راندمان را بالا برده و  هوای مرغوبی را وارد محیط میکند.

  • کیفیت بدنه کولر

کولرهای صنعتی اغلب در معرض دید و به طور مستقیم در محیط قرار میگیرند در نتیجه تنها پوشش محافظتی آن ها، جنس بدنشان می باشد. هرچه ورق های مورد استفاده در تولید کولر صنعتی از مرغوبیت بیشتری بهره مند باشد محافظت از قطعات بهتر انجام شده و در نتیجه طول عمر مفید کولر نیز افزایش میابد.

اگر به دنبال خرید و صادرات کولر صنعتی با قیمت مناسب هستید، بازرگانی اس ام تهویه آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط